לוין לאחר בחירתו: "נידרש להבטיח את מימוש המנדט"

אבי רבינא No Comments on לוין לאחר בחירתו: "נידרש להבטיח את מימוש המנדט"

לוי יצא, לוין נכנס: יו"ר הכנסת החדש ח"כ יריב לוין מהליכוד אמר בנאום בחירתו: "מחוייבות מוחלטת לעם ישראל, למורשת אבותינו ולמימוש זכותנו שאינה ניתנת לערעור על ארץ ישראל"

לוי יוצא, לוין נכנס צילום: יונתן סינדל\פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שבחירת יו"ר הכנסת נדחתה מאתמול להיום, לפני שעה קלה נבחר לתפקיד יו"ר הכנסת, ח״כ יריב לוין מהליכוד, ברוב של 64 חברי כנסת. 45 חכי"ם תמכו במירב בן ארי מיש עתיד, ו- 5 בלבד באיימן עודה.

את נאום בחירתו ליו״ר הכנסת ה-25 פתח לוין והודה ליו"ר היוצא ולראש הממשלה המיועד: "אני מודה ליושב ראש הכנסת העשרים וארבע, חבר הכנסת מיקי לוי. חברות וחברי הכנסת, אני מבקש להודות לכם על האמון שניתן בי. אני מבקש לומר תודה מיוחדת לך, אדוני ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, על הזכות ללכת עמך בדרך משותפת ארוכת שנים ועל האמון האישי והגיבוי יוצא הדופן שאני מקבל ממך".

"אעשה ככל יכולתי על מנת למלא גם את שליחותי זו, בדרך שחינכו אותי הוריי, גאיל זכרה לברכה ואריה יבדל לחיים ארוכים. דרך של מחוייבות מוחלטת לעם ישראל, למורשת אבותינו ולמימוש זכותנו שאינה ניתנת לערעור על ארץ ישראל" אמר לוין.

"אעשה זאת מתוך הכרה עמוקה בחשיבותה של הכנסת, כבית לאזרחי ישראל כולם, ובפרט לחלשים שבהם, כפי שלימד אותי חמי היקר חבר הכנסת יעקב שמאי זכרונו לברכה".

"אני תקווה כי הכנסת ה-25 תהא כנסת אשר תמלא את ימיה וכי תקום בישראל בקרוב ממשלה יציבה. נידרש לעשות מאמץ משותף על מנת לחזק את מעמדה של הכנסת כרשות המחוקקת, מעמד אשר נפגע מאוד בתקופה האחרונה. נידרש להבטיח כי המנדט שניתן לנו על ידי הציבור אכן ימומש, וכי תתקיים משילות שהיא ביטוי חשוב והכרחי של השיטה הדמוקרטית" סיכן לוין.

 



0 תגובות